dimarts, 10 de febrer del 2009

FLORS


És ben sabut per tothom, que vaig neixer amb un pa sota el braç (com tothom) y també amb un ram de flors al cul. No és cap secret, tothom que em coneix comparteix opinió i jo sempre la he reafirmat.... fins i tot m'he permès el luxe de repartir flors a aquells que m'ho han demanat, amb la curiosa casualitat que les flors han donat els seus fruits...

Però ara la cosa está canviant.... si és cert que no em podría queixar per l'estat en que em trobo.... perque em queixo? doncs perque de tant en tant, aniria be que les coses fossin un pel més facils del que son....potser per descansar....potser per respirar....

I si em llegiu i ho heu anat fent aquests dies direu: pero no èrets tan feliç estan a Madrid?!

I tant....era feliç.... no es que ara no ho sigui... pero la vida dona cops inesperats, i això tampoc és cap secret, tots en som testimoni....

Resulta que hem hagut de substituir al protagonista per un problema de cor que va tenir. Ha estat un temps ingressat i ara tornarà cap a casa, pero no al "Regreso al hogar".... Aixo suposa, a banda de un susto gran, sort que està bé...., una retornada a la feina, ara intensiva, dels assajos per tal de poder re-estrenar en quant es pugui.

Doncs es fa i ja esta, no? pensareu.... pero clar... quan no hi ha gent per portar les coses, acostuma tot a recaure en la mateixa persona, i llegint les meves linies i intuint en l'estat en que em trobo...podreu esbrinar facilment qui és aquesta persona...oi?

Ahir em vaig autodiagnosticar CIP (Crisi d'Identitat Professional). Altrament dit es pot conèixer com "Chica para todo", tot es redueix al mateix. En un alt nivell d'estres psicològic..... Aixi doncs, en un dia com avui m'alegro d'haver obert un Blog, i poder així compartir el meu estres.

4 comentaris:

  1. SÁCALO!

    tu segueix posant les flors amb aigua... que com bé dius... cops inesperats, bons i dolents :)

    ResponElimina
  2. Està be tenir la flor al cul de tan en tan, a mi m'ha passat algunes vegades i realment, es d'agrair. jaja. No tot ha de ser dolent en aquesta vida cony!

    I això de 'chica para todo' no està del tot malament... almenys treballes dins del que t'agrada i tot son experiencies que de ben segur podràs aprofitar en un futur.

    Endavant!

    ResponElimina
  3. em sumo a la moció de censura... ACTUALITZA VAAAA

    ResponElimina