dimarts, 3 de febrer del 2009

Madrid


Que ho fa que en una ciutat lluny de la teva (com podría ser Barcelona o Valls) et trobis en un matí a Cristina Brondo, Quim Gutierrez i Ramon Madaula (els tres per separat i en tres barris completament diferents de la "ciudá"...) i a la tarda quan et disposes a fer un cine et trobis pel camí amb una família del teu poble (i aquí ja aprofundeixo més que en Valls...anem una mica més enllà...) i al cine coincideixis a la mateixa sala amb la Chantal Aimé i la Monica Lopez....

Llavors mires al teu voltant i penses: sóc a Madrid, no?
I quan has rodejat tots els edificis amb la mirad gairebé crides: SÓC A MADRID!

I és que fa dos mesos que hi sóc, pero amb l'obra estrenada, i tots els dies per endavant, ara sí puc dir que sóc feliç de ser aquí. De fer "cañitas" a tota hora, de menjar "huevos revueltos", i fins i tot m'estic acostumant a el fred polar, la neu i la pluja que arriba sense avisar...

Clar que també m'estic acostumant a penjar cartell de "localidades agotadas para hoy", fer un botellín cada nit al sortir del teatre, i acabar a les 5 de la matinada en algun local o altre...


Si, ens agrada Madrid.

3 comentaris:

  1. jo aporto que em vaig trobar Mónica Cruz... i no comentaré la tarda de dimecres passat.... ¬¬ pq faria una llista 'massa' llarga...

    ENS AGRADA MADRID!!!!!

    ResponElimina
  2. Hola guapa!!

    Que be que sona tot això que expliques de Madrid. Quantes coincidències, no???
    L'altre dia se'm va penjar l'ordinador (vaja me'l vaig carregar!!) no volia pas deixar-te a mitja xerrada.
    Digues algo si vens per BCN.

    1petonarru
    Cristina

    ResponElimina
  3. M'alegra aquesta nova perspectiva de Madrid!

    Cuanto glamour! Jeje

    Molts petons princesa!

    ResponElimina