divendres, 23 de gener del 2009

Cosetes...


Suposo que l'Anna quan diu "explican's les cosetes que et passen" (o algo així) es deu referir al petit canvi que hi ha, pel que fa la meva estada Madrilenya...

Doncs si, sembla ser que ja és una realitat més que assumida. Em quedo a Madrid fins a mitjans de Març. En un principi la idea de haver-me de quedar em suposava un esforç emocional massa bèstia. Vaig rebre la trucada de producció en un moment no gaire bo... pero dia rere dia el somriure va creixent més i més, i veig que el fet de quedarme a los madriles una temporadeta més no pot ser tan dolent, ans el contrari... aniré descansada, només tirant funció als vespres, i sense haver-me de barallar amb producció per tonteries....

Gaudiré de "las cañitas" abans i desrpés de les funcions.

Peró el més important, rebré visites amb els braços ben oberts!!!!!! :)

Per cert, is voleu anar fent boca... la roda de premsa és dimecres, pero avui ja han començat a sortir notícies.
http://www.larazon.es/noticia/harold-pinter-vuelve-a-casa

(si, la razon... es el que te ser a Madrid...pero no patiu, també sortirem a El País....)

1 comentari:

  1. arg! a quina hora és la roda de prensa?

    homeee, jo vull que ens ho expliquis tooot!! :)

    ResponElimina