divendres, 16 de gener del 2009

Ca'l Tomàs II



Avui la cosa amb Tomás, ha anat a més.
Comencem a tenir aquella relació de "Barman", clienta adormida, tan típica....


Hem començat a intimar, sisi, ell anava xerrant, i fent preguntetes, discretes, d'aquelles preguntes que només sap fer un cambrer i que fan que li acabis explicant, no saps com, d'on vens, on treballes.... i ell dient, "bueno, nos vemos el lunes, porque mañana tengo un bautizo y cerraré, y el domingo claor es pa' descansar....", "claro claro", li responc jo...

En fi, que la nostra relació, si segueix aixi serà llarga i duradera. Y si, Anna, te l'ensenyaré. ;)

Y res més. Anunciar que avui m'han assignat un camerino. És la primera vegada que se'm te en compte a l'hora de distribuir-los. Sempre anava demanant que alguna anima caritativa me'l deixes compartir.... oi Àurea? jejejej. Peró ara no ho hauré de fer. Tinc camerino propi amb sofà i tot. Olé! :P, ei, i amb wiffi!!!! (quina modernor eh!)

En fi, vaig a passejarme per la sala, i a dinar, que a ca'l Tomàs de moment nomes prenc café....i ara tinc gana.

2 comentaris:

  1. cameriiiiiiiiiiino???????
    això ja és unaltre nivell eh....
    és que 'los madriles'....

    quines ganes tinc de visitar-te!!

    ResponElimina
  2. posa'ns al dia de les coseteees! :):)

    ResponElimina