dilluns, 12 de gener del 2009

Començant...


Potser perquè tard o d'hora m'acabo enganxant a totes les "parides cibernètiques" (i perdoneu per lo de cibernètiques) i després de tenir fotolog, space, facebook.... em quedava això del blog...

Potser perquè fa uns dies vaig escriure una carta a unes amigues (si,si, carta! encara existeix el paper i boli...) i els hi vaig confessar que el més important d'aquesta vida és el fet de compartir. M'agrada compartir, compartir alegries i penes és el més comú... compartir històries, vivències.... Peró alhora sóc una persona summament solitària, sembla una contrarietat... m'agrada anar sola als llocs, passejar sola, viure sola... Peró...el que més m'agrada és poder triar. Triar quan em ve de gust ser acompanyada de la soledat o ser acompanyada d'algú... i com que això no es tria (la companyia de la soledat si, Peró no sempre tenim algú aprop per fer-nos companyia) he decidit obrir el blog per compartir quan em vingui de gust. Així potser les persones a qui desbordo les bústies d'entrada del correu electrònic cada cop que m'agafa la cosa aquesta de "compartir" podran reposar una mica....

Així doncs, us dono la benvinguda al meu nou món.

2 comentaris:

  1. Jo també m'acabo enganxant a totes les parides! Sobretot en època d'exàmens. No tinc res escrit al blog, però ja ho faré, així anem compartint opinions. Jeje!

    A mi també m'agrada poder triar els moments de soledat, és fotut quan et són imposats per les circumstàncies...

    De totes maneres, crec que la soledat m'agrada menys que a tu. Anar a fer un cafetó sola??? Uhm, crec que ho deixo per més endavant... Jajaja

    Estem en contacte, m'agradarà llegir cosetes teves. Ara que la distància ens obliga a llegir-nos i tan sols sentir la veu...

    Un petó molt molt fort!

    ResponElimina
  2. Benvinguda al mon del blog........!
    ens seguirem llegint (ara t'apunto als que segueixo!) però com sempre rere un personatje, no?
    tu en català, jo en castellà.... al contrari d'on vivim.
    Una abraçada!

    ResponElimina